środa, 26 grudnia 2018

366. Michalina Łabacz

Witam,
Dziś na blogu autograf aktorki Michaliny Łabacz.


Michalina Łabacz (ur. 1992 w Suwałkach) – polska aktorka filmowa i teatralna. Odtwórczyni roli Zosi Głowackiej w filmie Wołyń, za którą została uhonorowana nagrodą za najlepszy debiut aktorski na 41. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Michalina Łabacz urodziła się w 1992 roku w Suwałkach. Po zdaniu matury w I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, kształciła się przez 2 lata w Studium Wokalno Aktorskim im. Danuty Baduszkowej przy Teatrze Muzycznym w Gdyni. W 2014 roku została przyjęta do warszawskiej Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza. Wojciech Smarzowski obsadził ją w głównej roli w filmie Wołyń (2016). Za rolę Zosi Głowackiej w filmie Wołyń uhonorowano ją nagrodą za najlepszy debiut aktorski na 41. FPFF w Gdyni. 27 października 2016, podczas 5. Festiwalu Aktorstwa Filmowego im. Tadeusza Szymkowa we Wrocławiu, otrzymała „Złotego Szczeniaka” za najlepszą kreację aktorską 2016 roku. W 2017 roku została uznana za największe odkrycie na XXIV Ogólnopolskim Festiwalu Sztuki Filmowej Prowincjonalia we Wrześni i uhonorowana nagrodą publiczności – „Jańciem Wodnikiem”. W 2018 roku wystąpiła w dwóch Teatrach Telewizji. „Victoria” w reż. Ewy Pytki jako Sophie oraz „Lato” w reż. Jana Englerta jako Ernestyna. Jesienią dołączyła do obsady serialu produkcji TVN „Pod powierzchnią” wcielając się w postać Igi. Jest aktorką Teatru Narodowego w Warszawie. [źródło: wikipedia]



Do Michaliny Łabacz pisałem 2 razy, na dwa różne adresy, wysyłając po dwa zdjęcia. Pierwszy raz w listopadzie 2017, kiedy po prawie roku nie dostałem odpowiedzi postanowiłem napisać na inny adres po raz drugi we wrześniu 2018. Odpowiedź otrzymałem 17 grudnia w jednej kopercie 4 zdjęcia, które wysłałem do Michaliny w ciągu roku.


Do następnej notki !!!





16 komentarzy:

  1. Gratuluję! Akurat tej aktorki nie kojarzę.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamil na jakie adresy pisałeś do Michaliny ? bo ja też czekam na odpowiedz od niej i wysłałem na adres jej Agencji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego nowego bloga:)
    www.kasia-bielecka-autografy.blogspot.com
    Dodalam twoj blog do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na pewno będę zaglądał na Twojego bloga :)

      Usuń
  5. Gratulacje !
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2018/12/462-achraf-hakimi.html

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulację, miałem przyjemność ją spotkać :)

    OdpowiedzUsuń